Actualizando Ringo Rango

Imagen de cabecera
Ver videu
Financióse'l 25 / 06 / 2023
¡Cofinancióse!
Consiguióse
$ 7,024
Mínimu
$ 5,019
Óptimu
$ 6,407
122 Cofinanciadores
Canal
  • Aportando $ 5

    Por facer país

    Esta aportación ye namás por que sí, porque te presta lo que fago y nun necesites nada a cambiu pa echar un gabitu. Esta recompensa puedes garrala les veces que quieras ;)

    > 04 Cofinanciadores
  • Aportando $ 14

    Birra de Borines pa les rapacines

    ESTA RECOMPENSA YE PA MAYORES D'EDÁ, tais avisaes.

    Seis cervecines mui riques y tarxeta d'agradecimientu personalizada con munchu Ringo Rango

    > 08 Cofinanciadores
  • Aportando $ 21

    Si vas a la romería

    Si vas a la romería vete con muchu Ringo Rango. Esta recompensa ye una entrada pal fiestón del añu que tovía nun tien fecha, pero va ser na Benéfica y organizáu por Meca y eso!

    > 11 Cofinanciadores
  • Aportando $ 21

    Birra de Borines pa les rapacines + envíu

    ESTA RECOMPENSA YE PA MAYORES D'EDÁ, tais avisaes.

    Seis cervecines mui riques, tarxeta d'agradecimientu personalizada con munchu Ringo Rango y envíu pa que te llegue a casa.

    > 05 Cofinanciadores
  • Aportando $ 21

    Pa muestra un botón

    Si quies aprender a facer botones de filu esta ye la tu recompensa.

    > 01 Cofinanciadores
  • Aportando $ 27

    Soi RingoRanguer

    Yes RingoRanguer y muncho RingoRanguer y por eso quies esta camiseta, pa que tol mundu lo sepa. Esta camiseta va con tarxetina d'agradecimientu personalizada.

    > 21 Cofinanciadores
  • Aportando $ 27

    Ríu de tantos colores

    De la prehistoria a la modernidá, la evolución de los colores. Charra taller impsrtía por una arqueóloga del muséu arqueolóxicu de Catalunya onde vamos deprender como se vestía y se teñía na antigüedá. Vais poder teñir vuestru propiu tote bag cola pandereta de Ringo Rango.

    > 04 Cofinanciadores
  • Aportando $ 30

    Esa saya colorada nun la lleves a sayar

    Última oportunidá de conseguir la camiseta colorada de Ringo Rango, vuelvo a faceles pero namás pa esta campaña. Amás de la camiseta vas recibir una tarxertina d'agradecimientu con muchu Ringo Rango y personalizada.

    > 42 Cofinanciadores
  • Aportando $ 34

    Soi RingoRanguer + envíu

    Yes RingoRanguer y muncho RingoRanguer y por eso quies esta camiseta, pa que tol mundu lo sepa. Esta camiseta va con tarxetina d'agradecimientu personalizada y gastos d'envíu pa que lo recibas onde tú quieras.

    > 03 Cofinanciadores
  • Aportando $ 37

    Esa saya colorada nun la lleves a sayar + envíu

    Última oportunidá de conseguir la camiseta colorada de Ringo Rango, vuelvo a faceles pero namás pa esta campaña. Amás de la camiseta vas recibir una tarxertina d'agradecimientu con muchu Ringo Rango personalizada y envíu onde quieras.

    > 31 Cofinanciadores
  • Aportando $ 37

    Gallegues y asturianes primes hermanes

    Esta recompensa ye un trabayu a medies con Carracuca, una diseñadora gallega que fai coses tan prestoses como esta. Ye un tote bag serigrafiáu a mano en tierres gallegues y bordáu a mano en tierres asturianes. Toos son distintos.

    > 01 Cofinanciadores
  • Aportando $ 45

    Gallegues y Asturianes primes hermanes

    Esta recompensa ye un trabayu a medies con Carracuca, una diseñadora gallega que fai coses tan prestoses como esta. Ye un tote bag serigrafiáu a mano en tierres gallegues y bordáu a mano en tierres asturianes. Toos son distintos. Esta recompensa inclúi los gastos d'envíu.

    > 00 Cofinanciadores
  • Aportando $ 53

    Pack básicu Ringoranguer

    Esti pack inclúi lo necesariu p'aniciate como RingoRanguer: caxina de seis Ordum, camiseta RingoRanguer, Monederu y tarxetina d'agradecimientu personalizada.

    > 06 Cofinanciadores
  • Aportando $ 61

    Pack básicu RingoRanguer

    Esti pack inclúi lo necesariu p'aniciate como RingoRanguer: caxina de seis Ordum, camiseta RingoRanguer, Monederu y tarxetina d'agradecimientu personalizada y gastos d'envíu pa recibilo en casa.

    > 02 Cofinanciadores
  • Aportando $ 91

    Lady costurera

    Taller d'aniciu a la costura. Vamos echar un día prestosu cosiendo ente muyeres. Ta incluyía la xinta en Destápate, en Villaviciosa.

    > 00 Cofinanciadores
  • Aportando $ 374

    Les moces de Cimavilla

    Les moces de Cimavilla gasten muchu Ringo Rango igual que tú si te faces con esta recompensa que consiste en un vestíu a midía y con diseñu exclusivu pa ti, pa que presumas si vas de boda o a cualquier eventu.

    > 00 Cofinanciadores
  • Aportando $ 2,670

    Ringo Tradi

    Esta ye la madre de toles recompenses. Traxe'l país completu a midía y a caprichu, pa home o pa muyer, lo mesmu da.

    > 01 Cofinanciadores

Sobre esti proyeutu

Nueva web y nuevo packaging made in Asturias

Necesidaes Xera Mínimu Óptimu
Diseñu del nuevu packaging
Diseñu personalizáu del nuevu packaging pa la marca
$ 748
Nueva web
Páxina web totalmente remozada
$ 2,670
Máquina de coser
Máquina de coser industrial
$ 854
Necesidaes Material Mínimu Óptimu
Fabricación packaging
Fabricación de los nuevos envoltorios
$ 1,602
Sesión de semeyes
Sesión de semeyes pa la nueva web
$ 534
Total $ 5,019 $ 6,407
Imprescindible
Adicional

Información xeneral

Ringo Rango nació fai diez años como taller d'indumentaria tradicional, pero nel 2020 decidí dar un xiru y tou lo que sabía sobre indumentaria entamé a aplicalo al mundu la moda. Ringo Rango convirtiose entós nuna marca de moda inspirada na indumentaria tradicional y la cultura popular asturiana. Amás cerré el taller y entamé a vender online, dende el pueblu. Por eso ye tan importante agora meyorar la web y el packaging.
El obxetivu básicu d'esta campaña ye, por tantu, renovar la imaxen de la marca, pero sin perder la esencia rural. La nueva imaxen de Ringo Rango tien que ser la clara muestra de que dende los pueblos puedes facer lo que quieras y, amás, facelo perbien.

Características básicas y objetivos

El proyectu Ringo Rango va cumpliendo añinos y llegó la hora de actualizase un pocu. Ye necesaria una nueva tienda online porque la vieya ya da munchos problemes. Además, quiero facer un packaging que vos dexe cola bocona abierta cuando vos llegue a casa. Esti proyectu nun ye solo pa mi, ye pa toes les RingoRanguers, que vais poder disfrutalo cada vez que merquéis Ringo Rango y vos llegue a casa. Por supuesto, tou esto va tar fecho n'Asturies apostando pol talentu de les zones rurales.

proyecto-1.jpeg

Motivación y a quién va dirigido el proyecto

Esti proyectu va dirixíu principalmente a la comunidá de RingoRanguers que ya conocen la marca y son les que van disfrutar de la nueva web y el packaging. Ye la manera de facilitar la experiencia de compra, y así poder llegar a más xente, col obxetivu d'ampliar la comunidá.

img-ce3d95692e95-2.jpeg

Esperiencia previa y equipu

Ringo Rango lleva funcionando como un proyectu personal dende fae diez años. Primero fízolo como taller d'indumentaria tradicional y dempués, nel 2020, como marca de moda. Detrás de esti proyectu, amás cuento con un gran equipu, porque conmigo van tar Melodijoperez, al cargu de la nueva web, y Gustostudio pal packaging, dos emprendedores rurales asturianes de muchu talentu.

ringo-rango-indumentaria-muyer-02.jpg

Compromisu social

Objetivos de Desarrollo Sostenible

  • Trabajo decente y crecimiento económico

    Promover el crecimiento económico sostenido, inclusivo y sostenible, el empleo pleno y productivo y el trabajo decente para todos

  • Producción y consumo responsables

    Garantizar modalidades de consumo y producción sostenibles